Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • Formularz zwrotu/reklamacji dołączony do paczki.
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  • Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
  • Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Silver Point Anna Tomaszuk
ul. Straszyńska 44
80-180
Gdańsk- Maćkowy
z dopiskiem "Fish Bay"
 

ZAWOT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami:

telefonicznie: 502749223, 508118601

mailowo: fishbay.office@gmail.com

 

PRAWO DO RĘKOJMI

Według Kodeksu Cywilnego ustawową odpowiedzialność (Art. 556 kodeksu cywilnego) za wady sprzedanej rzeczy ponosi sprzedawca. Odpowiedzialność ta trwa przez 2 lata od momentu otrzymania towaru przez Klienta.

Jeżeli Klient po otrzymaniu przesyłki stwierdzi wadę fizyczną produktu lub otrzyma produkt niezgodny ze złożonym zamówieniem, ma prawo na bezpłatną wymianę produktu lub bezpłatny zwrot produktu i zwrot kwoty zamówienia. 

W celu ustalenia dogodnej dla Klienta opcji wymiany lub zwrotu uszkodzonego produktu i zwrotu kwoty zamówienia, prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt z Fish Bay:

tel: 502749223 lub 508118601

fishbay.office@gmail.com

 

ZWROT ŚRODKÓW

Po odstąpieniu Klienta od umowy lub w wypadku zwrotu w przeciągu 14 dni Klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty

W przypadku wystąpienia zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami:

telefonicznie: 502749223

mailowo: fishbay.office@gmail.com

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl